מחקרים מראים שמקומות עבודה שמעודדים לפיתוח מנהלים ובשימוש במינון נכון בהומור מגדלים את התפוקה, משפרים את תקשורת בין אישית בקיצור, זה לא עניין רק של כסף, אלא של הרבה כסף, עכשיו בואו נבין גם למה הומור וצחוק כל כך חשובים במקום העבודה:
הרצאה לעובדים המתאימה גם לפיתוח מנהלים מדגימה את כל אחד מעשר מהפונקציות השונות של הומור כאשר היא לוקחת דוגמאות ספציפיות מחיי היום יום, הן מסביבת העבודה והן מהחיים שאחרי, בזוגיות, מול הילדים, כנותני ומקבלי שירות ועוד, ומראה כיצד ניתן לפתור בצורה יעילה את אותן סוגיות מכעיסות/ מבלבלות/ מביכות בעזרת הומור ולשפר את תחום תקשורת בין אישית.
לא מדובר בעוד סדנאות פיתוח מנהלים מדובר במופע סטנד אפ משודרג עם ערך מוסף, שמספק גם צחוק, גם השראה וגם כלי פרקטי לחיים. מלבד דוגמאות מצחיקות כחלק מהרצאות מרתקות, המופע מסביר מה ההבדל בין הומור לציניות ואיך כל זה קשור לביטחון עצמי שלנו ולאינטליגנציה רגשית.
סדנאות מנהלים בזום או על במה לכל אירוע שמחפש לשלב בין פאן לערך מוסף, כי אפשר גם וגם (במחיר של הרצאה מרתקת אחת).
אז אם אתם מחפשים הרצאות מעניינות לעובדים, שהן מעשירות ומעניינות וגם סדנאות מנהלים אשמח שתיצרו איתי קשר ואעזור לכם בהעברת הרצאות מרתקות.
ראו ונהנו כבר בעברית ובאנגלית: משרד הבטחון, אמדוקס, 3M, חברות הייטק רבות, האוניברסיטה העברית, פירמת עורכי הדין שיבולת, הבית הלבן (כמעט, ברגע האחרון טראמפ לא נבחר ולכן הבריז) ועוד.
מרצה משעמם יכול למנוע הקשבה גם לנושא המרתק ביותר. הגשה כוללת שימוש נכון בקול (אינטונציה, טונציה ופרויקציה), שימוש במרחב, קשר עין ומה עושים עם הידיים. הגשה נכונה היא תוצאה של בטחון עצמי מול קהל.
הגשה טובה לבדה לא תספיק. התוכן חייב להיות מעניין ויחודי, הגשה נכונה ומלאת אנרגיה תשרת תוכן מעניין, אבל כמו בכל סרט טוב, הסיפור הוא הבסיס לכל שובר קופות הוליוודי.
התבלין הסודי שהופך כל פרזנטציה רגילה למרתקת שכן הוא מייצר הקשבה אמיתית וריכוז לאורך זמן. כמו כן, שימוש בהומור היא דרך מרתקת להתגבר על פחד קהל.
לא כל הרצאה חייבת מצגת, אבל אם כבר החלטתם שתהיה אחת, חשוב שהיא תשרת את המסר מבלי לגזול את הפוקוס מכם.
בניגוד לתאטרון בעולם של הרצאות העשרה אין "קיר רביעי", ואנחנו נדרשים לתת לקהל זמן לשאול שאלות, כמו גם לדעת להתמודד עם הפרעות או התנגדויות מצד המשתתפים.
אם יש לכם הרצאה על חדשנות ואתם באים עם כפכפים, מה שנקרא, יוסטון יש לנו בעיה! הלבוש שלנו צריך להתאים למסר אותו אנחנו רוצים להציג ולפרסונה הבימתית שלנו (קורס המשך).
וואו! הגענו כבר לשבע! הכלל הכי חשוב בפרזנטציה, לפני הומור ושאר ירקות, הוא שהמסר יובן כהלכה. מהו המסר המרכזי של הפרזנטציה שלכם והאם אתם מצליחים להעביר אותו לקהל כך שהוא מבין את כוונת המשורר?
יכולה להיות לכם ההרצאה המרתקת בעולם אבל אם העולם לא יידע עליה, אז מה שווה כל העבודה הזאת? אז איך נותנים כותרת סקסית להרצאה, איך מציגים אותה בשלושה משפטים מוכרים ואיך אורזים אותה נכון שיווקית שכולם ירצו להקשיב? (קורס המשך).
תלמדו כלל ברזל! אם המשתתפים יכולים לקרוא על הנושא שלכם בגוגל, הם לא צריכים אתכם. כל פרזנטציה חובה שתשלב בתוכה סיפורים אישיים שלכם כדי לייצר הזדהות ואמון שאחראים על רמת ההקשבה.
למי מיועד?
✓ לאנשים שנדרשים להציג פרזנטציות במקום העבודה.
✓ למנכ"לים שמעוניינים לשפר את ההצגה שלהם בזמן נאומים לעובדים ובהרמות כוסית.
✓ לעצמאים שמרצים בארגונים ורוצים לחדד ולשפר את ההרצאה שלהם כך שתתאים למנעד גדול של ארגונים וחברות במשק.
✓ למרצים לקהל הרחב או לכאלה שמעוניינים להתחיל להרצות בחוגי בית ולייצר להם מקור פרנסה נוסף.
✓ לכל מי שסובל מפחד קהל ומביטחון עצמי נמוך בפגישות עסקיות ובדייטים רומנטיים.
✓ לסטארטאפיסטים שמגייסים כספים ממשקיעים ומעוניינים להעביר פיץ' מוצלח בחמש דקות.