הרצאות לחברות ולארגונים

אודליה יקיר, הרצאות לעובדים, סדנת מנהלים ומפגשים לקהל הרחב

הרצאות לארגונים? הגעתם למקום הנכון 🙂 

היי מנהלות ומנהלי משאבי אנוש, נעים להכיר, את חלקכם אני כבר מכירה מצוין מההרצאות והסדנאות שלי בחברות ובארגונים שלכם ואת היתר, אשמח לפגוש.

אז קחו דקה, ותקראו איך אני יכולה לעזור לכם עם מבחר הרצאות לארגונים

הומור - הרבה מעבר לצחוק!

תקשורת בינאישית אפקטיבית בעזרת הומור

רב האנשים חושבים שהומור זה חוש, אבל זאת לגמרי טעות. הומור זאת מיומנות נרכשת. אז איך אפשר לבקש (ולקבל) הנחה בעזרת הומור? לתת משוב לא נעים? לגרום לילדים להכין שיעורים או לרמוז לאורחים שהגיע הזמן ללכת? כל זאת ועוד הרבה בשעה של צחוק והשראה.

הרצאה שהיא גם סטנד אפ וגם כלים מעשיים לפיתוח חוש ההומור כערוץ תקשורת יעיל.

ההרצאה "הומור – הרבה מעבר לצחוק" מלמדת איך להשתמש בהומור בחיי היום כדי לשפר את התקשורת במערכות היחסים עם הסובבים אותנו, עם ההורים, הילדים, הבוסים, הקולגות ואפילו עם שוטר התנועה. 

מדובר במופע סטנד אפ מצחיק, מעשי ומעורר השראה אשר לוקח סיטואציות נפוצות ונפיצות מחיי היום יום, ומראה איך במקום לפתור אותן בעזרת כעס, בכי או מבוכה, הומור פותר את כל הבעיות הרבה יותר יעיל, מהיר ונכון.

  • מהם עשרת התפקידים של הומור כערוץ תקשורת?
  • מתי, למה ואיך כדאי להשתמש בהומור עצמי?
  • למה אנשים שמחייכים נתפסים יפים יותר חיצונית?
  • איך לתת לקבל שירות בעזרת הומור, למכור המון וגם בזוגיות ועם הילדים

כל זאת ועוד בשעה סוחפת של צחוק, כלים, שיתוף. כי מי אמר שאי אפשר גם וגם, גם מצחיק וגם מעצים. ואני גובה רק על אחד.

אורך ההרצאה: שעה פרונטלי

למי מיועד?

הרצאה לחברות וארגונים שמעוניינים בהרצאת העשרה שמועברת בצורה קלילה ובו זמנית מעניקה ערך ונותנת כלים מעשיים. מצוין להרצאות בחברות הייטק כמו גם בארגונים ממשלתיים ובאירועים פרטיים. הרצאות להרמת כוסית, כנס חברה, יום האישה או יום העשרה. ניתן לצחוק גם באנגלית.

בין פיץ' לפאנץ' - על הומור בסטורטלינג ובפרזנטציות

לכבוש קהל כל בעזרת הומור

ההבדל בין פרזנטציה טובה למעולה הוא ההומור. וכן, כל מרצה יכול/ה להכניס יותר הומור. התבלין הכבר לא כזה סודי הזה עושה קסמים על הבמה בהיותו שומר על ריכוז ועניין לאורך זמן, ויש לזה אפילו הסבר מדעי.

דרך ניתוח קטעי וידאו קצרים ומצחיקים מתוך נאומים של  גדולי מנהיגי העולם בפוליטיקה ובעסקים, אני מראה איך הומור הוא אחד היסודות המרכזיים של כריזמה.

הרצאה מעשית במיוחד שמספקת כלים פרקטיים שאספתי במהלך שנותיי כקומיקאית בארץ ובחו"ל, בטלוויזיה ועל במות. בהרצאה אני מדגימה נוסחאות קלות לשילוב הומור בכל פרזנטציה כדי לגרום לקהל להיות מרוכז לאורך זמן. בעולם רווי הגירויים של ימינו, לא מספיק נושא טוב ואפילו לא הגשה מוצלחת. כדי לבלוט וכדי שיזכרו אותנו, אנחנו צריכים לתבל בהומור כל כמה דקות. הומור, מעבר להיותו מייצר הקשבה אמיתית נטולת התנגדויות, הוא גם בונה אמון, הזדהות ודיאלוג אמיתי עם הקהל. הצצה בפרסומות בפריים טיים בטלוויזיה תגלה לכם שהוא כלי משמעותי לשכנוע, להעברת מסרים ולרתימה לחזון.

 מה תלמדו בהרצאה:

  • שש דרכים לפתוח פרזנטציה בהומור
  • נוסחאות רווחות מעולם הסטנד אפ לכתיבת ולהגשת בדיחות
  • איך לשלב הומור בשקפים
  • איך לייצר צחוק כל כמה דקות גם אם אתם לא מצחיקים
  • איך ליצר דיאלוג נכון עם הקהל

שעה של הדרכה וכלים מעשיים מלווה בהרבה צחוק

אורך ההרצאה: שעה פרונטלי (בזום: 50 דק')

למי מיועד?

לכולם, ובמיוחד לאנשי הנהלה, הדרכה ומכירות, שנדרשים מתוקף התפקיד להרבה פרזנטציות. מנכ"לים, מורים ועוד.

"אחשוב על זה"

לסגור עסקה בהומור

היום כבר ידוע שכל עסקה כספית היא בעצם מערכת יחסים בין שני אנשים. הומור עוזר לנו לשבור קרח עם לקוחות פוטניאלים, לטפל בהתנגדויות ולשמר אותם לאורך זמן.

"זה יקר לי", "אני צריכה לחשוב", "אני צריך להתייעץ" – אלה רק חלק מההתנגדויות הנפוצות בתהליך מכירה נפוץ. שימוש נכון בהומור יכול לעזור לנו לפתור את  ההתנגדויות האלה ונוספות בהצלחה ובמקרים רבים אפילו להימנע מלהגיע אליהן מלכתחילה על ידי יצירת אמון ואינטימיות מהרגע הראשון.
בהרצאה מרתקת ומצחיקה, אלמד את צוותי המכירות שלכם איך לגייס בהצלחה לקוח חדש, לעזור לו להתגבר על חששות, לשמר אותו ואף לגרום לו להביא איתו לקוחות נוספים, בעזרת הומור ועוד.
למה הומור במכירות? קל. כי הומור שובר קרח ומייצר חברות בשניות. 
מה לי ולמכירות, אתם שואלים? כמה שנים טובות בעגלות בארה"ב, כמה שנים טובות ברשת הולמס פלייס מועדוני פרימיום ומעל עשור אני גם אשת המכירות של העסק שלי. שעה מלמדת, מעשית ומצחיקה עם דוגמאות שרלוונטיות לארגון שלכם במיוחד.

מה תלמדו בהרצאה:

  • שלושת השלבים של תהליך מכירה מוצלח
  • איך לזהות מהו הצורך האמיתי של הלקוח
  • איך משמרים לקוח עצבני
  • איך להביא לקוח לסניף ואיך לגרום לו להביא לקוחות נוספים
  • איך לפתור התנגדויות נפוצות 

אורך ההרצאה: שעה פרונטלי (בזום: 50 דק')

למי מיועד?

צוותי מכירה ושירות/ שימור לקוחות פרונטליים ואון ליין B2C. בנקים, חברות סלולר, חברות הייטק ועוד. בנוסף, חברות שעברו לשירות לקוחות דיגיטלי ומעוניינת להקליל את התהליך באמצעות הצ'אט בוט.

עד החתונה זה יעזור

למצוא אהבה בעזרת הומור

איך להשתמש בהומור כדי לפלרטט, להגביר משיכה מינית, לדחות ולהידחות בצורה נעימה ובעיקר, למצוא אהבה אמיתי בעידן של שפע מדומה.

עובדה ידועה היא שאנשים נמשכים לאנשים מצחיקים. נהוג לחשוב שזה יותר נשים לגברים מצחיקים, אבל גם זה מתאזן בשנים האחרונות. אדם עם חוש הומור מצטייר בענינו כאדם עם אינטלגנציה גבוהה, בטחון עצמי, קלילות ואופטימיות. הומור הוא כלי חשוב לפלרטוט וכתקשורת מבררת בצורה נעימה ביחוד בכל הקשור להססנות ולפחדים שמגיעים בתהליך הכרות של אדם חדש. בעידן השפע המדומה הבלתי נלאה, הומור מעניק לנו יתרון יחסי על פני מועמדים/ מועמדות אחרים.

בהרצאה מלאת צחוק המבוססת על הספר שלי "עד החתונה זה יעזור", אני נותנת טיפים איך לצלוח את הנקודות הבעייתיות של שלב ההכרות הראשוני עד לזוגיות יציבה. ההרצאה מתובלת בסיפורים אמיתיים מתוך חיי הדייטים שלי ושל קוראי הספר.

מה תלמדו בהרצאה:

  • איך לבנות פרופיל מושך באתרי הכרויות
  • איך להעיז לפנות למין השני גם ברחוב בצורה קלילה
  • איך לדחות ולהידחות בצורה נעימה
  • איך לברר סוגיות מלחיצות בצורה רכה ולרמוז דברים לא נעימים דרך הומור
  • איך לפלרטט ולייצר משיכה מינית

אורך ההרצאה: שעה פרונטלי (בזום: 50 דק')

למי מיועד?

לארגונים עם צוותים יחסית צעירים, חברות סטארט אפ, קבוצות צעירים בעיריות, סטודנטים ועוד. ליום האהבה ולכל יום בשנה.

ניהול עם טוויסט

שימוש בהומור בניהול עובדים

ההבדל בין מנהיגים היררכיים לבין מנהיגים כריזמטיים הוא ההומור

מנהל/ת טובים הם קודם כל מנהיגים. ומה הופך אדם למנהיג טוב? לקיחת אחריות, אופטימיות, בטחון עצמי, רטוריקה ויכולת שכנוע.  בסדנה  נלמד איך להעביר ביקורת בעזרת הומור, לפתור מחלוקות, לנהל משא ומתן ולרתום עובדים לחזון, גם כשקשה. בסדנה נלמד דרך נאומים של מיטב מנהיגי הארץ והעולם איך להשתמש בהומור כדי לבנות דמות מנהל סמכותי ועם זאת אמפטי ובלתי אמצעי. נלמד את יסודות הכריזמה ואיך הם מתקשרים לניהול אפקטיבי. נתרגל הצגה אישית מעניינת בעזרת הומור ועוד.

למה איתי?

מזה כשני עשורים אני חוקרת הומור, קומיקאית ומרצה בנושא בארץ ובחו"ל. ניהלתי צוותי עובדים בעבר ועסקתי גם במכירות ובהדרכה לא מעט. כיום אני מלווה מנכ"לים בכירים במשק, כמו גם פוליטיקאים, בהכנה לנאומים וועידות. כמו גם בכתיבת הרצאות משלבות בהומור.

מה תלמדו בהרצאה:

  • מהן הפונקציות השונות של הומור כתפקיד ניהולי 
  • איך לשלב הומור גם במיילים ובשלטים
  • טכניקות להכנסת הומור לנאומים ובישיבות ועוד.. 

אורך הסדנה: שלוש שעות

למי מיועד?

מנהלים מכל סוגי הקשת והחברות שמעוניינים לשפר בסדנה יומית יכולות ניהול באמצעות הומור.

״ההרצאה של אודליה בנושא הומור כערוץ תקשורת אפקטיבי היתה עבור נציגי עובדי חברת תנובה חוויה של תובנות חכמות ומשעשעות כאחד. על אף האתגר הרב בלהעביר הרצאה דרך הזום, אודליה הצליחה ״להחזיק״ את הצופים, לשתף, לאתגר ולסקרן אותם לאורך כל ההרצאה וזה לא מובן מאליו. האסרטיביות של אודליה, הדיבור החד, הפתיחות והישירות שלה וכמובן ההומור הפכו את ההרצאה להצלחה של ממש והתגובות שהגיעו אחר כך מהעובדים היו בהתאם״.

לירון לניאדו, סמנכ"ל קריאטיב

לניאדו תקשורת

הזמנו את אודליה להרצאה ושיחה קצרה בנושא הומור בפרזנטציה. היה מוצלח מאוד. אודליה מעבירה את הנושא בצורה מקצועית, נעימה ומעניינת וכמובן מלאה בהומור. הנושאים והכלים שאודליה מעבירה "נארזו" בצורה טובה שמעודדת הקשבה ומהווה בסיס טוב לאימון והטמעה.

אריק פרייסמן, מנכ"ל

המרכז הבינתחומי הרצליה

"אודליה היקרה, תודה רבה על הרצאה משעשעת, מלאה בהומור, עשירה בתוכן והכי חשוב שנגעה בכל אחד ואחת מעובדי האגף...עשית לנו שמח בלב, היה פשוט תענוג לשמוע אותך...לנשום ולחייך! אין לי ספק שנדע להשתמש יותר בהומור ובצורה הנכונה...ממליצה עלייך באהבה לכל עמיתיי באגפים השונים במשרד הבטחון."

מושית מזרחי

אגף משפחות הנצחה ומורשת, משרד הבטחון

"שמחנו לארח את אודליה יקיר אצלנו כבר מספר פעמים, הרצאת "המתנה שבך" גרמה למנהלות הגיוס שלנו להתאהב מחדש בתפקיד ולהסתכל עליו לא רק כתלוש משכורת, אלא בעיקר ככלי למימוש עצמי. התגובות של המשתתפות היו נלהבות תוך כדי ההרצאה וגם לאחריה. הנושא הועבר בהמון קלילות ושיתוף הקהל ועם זאת גם בעומק ובהשראה."

רונה גרוס, מנהלת פיתוח ארגוני

SQLink

"היי אודליה, קודם כל תודה רבה, ממש נהניתי ברמה האישית! כמו כן, אני חייבת לציין שההרצאה היתה חוויתית, פרקטית ומעוררת השראה ומניעה לפעולות ולתוצאות מיד בסיומה (בחלק השני של הפגישה אנשים כבר התחילו ליישם את עניין ההומור במצגות שלהם). קיבלנו כלים פרקטיים בהתמודדות עם יציאה ממצבים מביכים, עמידה מול קהל והדרך היעילה לגרום להקשבה מהרגע הראשון. אין לי ספק שזו תחילתה של ידידות נפלאה בהמשך לעוד הרצאות מהנות ומעשירות כאלה."

שירי מנחמי, מנהלת תפעול

אימדג'ין טכנולוגיות בע"מ

מבין לקוחותינו

איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן